سبا

ای زن که دلی پر از صفا داری از مرد وفا مجو مجو هرگز او معنی عشق را نمیداند راز دل خود به او نگو هرگز....

سبا

ای زن که دلی پر از صفا داری از مرد وفا مجو مجو هرگز او معنی عشق را نمیداند راز دل خود به او نگو هرگز....

خواهش

آیا شما یک لحظه یک نفس نه که یک بار در طول زندگیتان فکر کرده اید؟؟؟ 

سوگند میخورم همه با هم برادرید 

در چهره ی برادر با مهر بنگرید! 

من از زبان باران من از زبان برگ من از زبان باد نمیگویم سخن 

من واژه واژه مثل شما حرف میزنم... 

من با زبان اشک اینک..... 

ایا شما به خواهش من پی نمیبرید؟؟؟

نظرات 2 + ارسال نظر
حسین سه‌شنبه 1 دی‌ماه سال 1388 ساعت 04:12 ب.ظ http://rooye-khat.blogsky.com

دمت گرم کارت خیلی ردیفه خیلی حال کردم

به منم سری بزن

sarah reyes پنج‌شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:03 ب.ظ

سبا نمیدونستممممممممممممممممم تو هم آرهههههههههههههههه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد